Viime päivinä on taas ollu lehissä ja somessa juttuja siitä, miten eri julkistenkulkuneuvojen kuljettajien käytös on pistänyt vihaksi jne.
Mielenkiintosin juttu tais olla Iltasanomissa, jossa oli lukuja siitä mistä asioista palautetta laitetaan. 10% tais olla kiitosta ja loput purnausta.
Itse tulee käytettyä julkisia joka päivä ja useasti. Palautetta laitan, silloin kun on tarvetta. Useammin olen laittanut positiivista kuin negatiivista. Viimeksi tänään sai aamulla laittaa pos.palautetta mahtavasta sporakuskista. Spora saapumassa keskustaan ja kuljettaja toivotteli ihmiset tervetulleeksi Helsingin päärautatieasemalle ja toivotteli perään hyvät työpäivät ja lomalaisille loistavat lomat. Niin pieni asia mutta huomas kuinka monille nous hymy huulille. Miksei näistä asioista kovin moni laita sitä palautetta vs negatiiviset asiat? Helppohan se on tuohduksissa laittaa se maili siitä, että spora ollut 2min myöhässä jne.
Meiltä tuppaa unohtumaan se, että palautteen ei aina tarvi olla negatiivista.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti